אייכלר ב'קול חי': "כדאי ללמוד מלפיד" • האזינו

    דוד לזר No Comments on אייכלר ב'קול חי': "כדאי ללמוד מלפיד" • האזינו
    7:58
    15.05.24
    קובי פינקלר No Comments on סמל עירא יאיר גיספן הי"ד נפל בקרבות ברפיח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתוכנית 'הבוקר' ב'קול חי' בהגשתו של אריאל ברמן, אמר ח"כ ישראל אייכלר כי היה טוב אם חברי הכנסת מ'הבית היהודי' היו למדים מיאיר מלפיד איך מאיימים על נתניהו ועל איך שזה עובד בהצלחה.

    אייכלר דיבר על חוק הגיור של שטרן ואמר כי "מי שישב אתמול בועדת הפנים של הכנסת היה מגלה שהוא נמצא בעיצומו של מחזה טרגי. פשוט לא יאומן, שנושא כל כך חשוב לעם היהודי כמו הגיור, וכמו מיהו יהודי נדון בכזו סיטואציה".

    "חברי הכנסת בן דהן וסטרוק ניסו להסביר ולהצדיק את עצמם, שהסיבה שהם מוכנים לוותר על חוק הגיור – היא בגלל שאין להם מה לעשות ושזה הרע במיעוטו. להם אני ממליץ להביט ב'אח שלהם' יאיר לפיד וללמוד ממנו, איך שיש לו אומץ לאיים על נתניהו בעבור חוקים הזויים כמו מע"מ אפס, והוא פשוט מצליח".

    אייכלר תקף ואמר: "ובמקום זה חברי הכנסת מהבית היהודי מתרצים תירוצי סרק. שיגרמו בסופו של דבר לפתוח את עולם הגיור לאלפי גויים שלא יגוירו כהלכה אצל רבנים מקלים. ומי שלא רצה את הרב סתיו כרב הראשי הוא יקבל אותו כמגייר הגדול של אלפי גויים".

    "דהן אמר שאכן על זה הם צריכים לחזור בתשובה, אבל חבל שהם לא יודעים, שבשביל לחזור בתשובה צריך גם לתקן, וכאן עדיין אפשר לתקן. ושיפנו לראש הממשלה באיום פרישה מהממשלה".

    "מירי רגב אמרה דבר מאוד נכון, שאם חוק הגיור יעבור, הרי לחרדים זה לא יזיק, אלא רק למגזר המסורתי והחילוני".

    לשאלה האם יש סיכוי שהחרדים ירמזו לנתניהו שהם מוכנים להיכנס לממשלה, ענה אייכלר כי "הכל אפשרי".

    האזינו לראיון המלא:



    0 תגובות